woensdag, april 21, 2010

Uitspraak

Te noteren uitspraak van Bert Dewaele na afloop van de Amstel Gold Race van zondag laatst:

Toch is de vraag waarom een coureur dit op zijn 34ste kan, en niet zes jaar eerder. 'Heeft met verschillende factoren te maken', zegt De Waele. 'Ik heb meer kracht, en de tijden zijn veranderd. Tien jaar geleden dacht ik dat ik goed kon klimmen, maar werd ik in de Waalse Pijl al gelost voor de finale begon. Nu rijden ze allemaal toch ongeveer even rap, als je begrijpt wat ik bedoel.'

'En dan was er nog een superdag vandaag. Anders is de Keutenberg mijn zwarte beest, nu geraakte ik erover. (denkt even) In die zin is het wel jammer dat ik net niet op het podium sta. Zo'n kans krijg ik allicht nooit meer.'


(Bron: Het Nieuwsblad – Ma 19/4/2010)

Vandaag: Overal en op alle zenders: de Waalse Pijl



Geen opmerkingen: