zaterdag, april 30, 2005

Goed gesproken (2)

"Ik koers als een amateur. Ik koers op emoties, wil strijd zien. Zoals in Luik: volle bak vanaf de Wanne. De Amstel was wat dat betreft een wansmakelijke vertoning. Na de Keutenberg reed ik nog met een groepje vooruit maar niemand wilde rijden! Ik moest iedereen constant aanporren. Op 5 km van het einde reden we 25 km per uur. En dat in één van de mooiste koersen van het jaar! Er wordt tegenwoordig gewoon laf gekoerst en dat is allemaal de schuld van die vervloekte oortjes. Ook Marc Lotz, in de week mijn vaste trainingsgezel, bleef passief. (schuddebollend) Onbegrijpelijk. Ik verklaarde hem hartstikke gek . Maandag bij het losrijden vond hij zichzelf nog heel slim, dinsdag was het al minder en woensdag gaf hij zijn fout toe. Maar, zoals ze in Drente zeggen, achteraf kijk je een koe in zijn hol. (zucht) ''

Karsten Kroon. Opgetekend in Het Nieuwsblad-Sportwereld door Frederik Backelandt - Za 30/04/2005

(Zo 1/5/2005: de Rund um den Henninger Turm in Frankfurt. En mijn favoriet? Let maar 'ns op: Vermits het nog iet of te vroeg is voor Jukka Vastraranta tip ik doodleuk op Karsten Kroon die zichzelf op volgt...)
Zie ook: "'Amokmaker' Karsten Kroon gaat voor tweede zege op rij in Frankfurt"

Geen opmerkingen: